מנכ"לית 'ימינה': "זועבי גנאים וסילמן לא פועלים לטובת הציבור"

אסתי פלד No Comments on מנכ"לית 'ימינה': "זועבי גנאים וסילמן לא פועלים לטובת הציבור"

מנכ"לית ימינה סטלה ויינשטיין למימרן ב"מהדורה המרכזית": "סחיטה של חברי כנסת שהונחתו לרשימות כמו זועבי וזה לא בסדר, היא אומרת שהיא לא מוכנה להצביע בסוגיות פלסטיניות אבל היא שכחה שהיא מייצגת את ערביי ישראל" | אם היה נשמע קול ברור של סילמן שאומרת שיש לי בעיה לבנות בית חולים בנצרת, שתגיד"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכ"לית ימינה, סטלה ויינשטיין לטאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": מסכימה שמדובר בממשלה הטרוגנית עם קשיים לא מעטים, אבל עוד בקרב הקמתה לא ניבאו לה חודש אבל עדיין אנחנו ממשיכים לעבוד, זה מאתגר ולא פשוט, מבינה את חברי – אבל אנחנו ממשיכים קדימה".

"אני מחלקת לשניים את חברי הכנסת שבאים למען הציבור שלהם כמו מיכאל ביטון שדואג לאנשי הפריפריה ואורבך שנלחם עבור תושבי ההתיישבות עוד ועוד הישגים כמו החיבור לחשמל. מנגד, אני רואה סחיטה של חברי כנסת שהונחתו לרשימות כמו זועבי וזה לא בסדר, היא אומרת שהיא לא מוכנה להצביע בסוגיות פלסטיניות אבל היא שכחה שהיא מייצגת את ערביי ישראל"

"אנחנו מראים שאנחנו עובדים למרות המתיחות, אני לא רוצה אבל ליפות את המציאות. אני לא חושבת שראוי שנדבר בשמו של אורבך, הוא לא דיבר עד כה, אני רואה את חברי הכנסת גנאים וזועבי שהקריבו על המזבח הפוליטי את זכויות תושבי ישראל. השבוע לראשונה ההתיישבות הצעירה חוברה לחשמל".

"אם היה נשמע קול ברור של סילמן שאומרת שיש לי בעיה לבנות בית חולים בנצרת, שתגיד. אני רואה את סילמן מתפטרת ומתנהגת כמו עציץ. אלו שנלחמים למען עשייה, אני שמה את גנאים זועבי וסילמן באותה סירה כי הם לא פועלים לטובת הציבור זו לא דווקא ימינה, יש עוד מפלגות ימניות שהלכו עימנו. הבטחנו לא לחזור לעוד מערכת בחירות, היא לא הייתה שולית ועמדנו בכך. גם הסקרים היום לא מראים אלטרנטיבה אחרת מלבד סבבי בחירות נוספים".

"אני רוצה להצטרף לדברי חבר הכנסת פינדרוס שאמר למה צריך לסחוט עבור ציבור את הזכויות המגיעות לו. אני בעד עולם התורה ובעד אלו שצריכים לצאת לשוק העבודה. הציבור החרדי מאוד חשוב במדינת ישראל חבר הכנסת ניר אורבך נלחם עבור מעונות היום ועבור הממלכתי חרדי, אני בעד שכל ציבור יקבל את מה שמגיע לו לא במסגרת סחיטה".

"אני חברת מועצה באשדוד ואני מקדמת שבתי הספר החרדים יעברו למבנים ראויים. חברי הכנסת תפקידם לבוא לעבוד עבור הציבור שבחר בו, אבל חבר כנסת שלא מגיע לוועדות לא עובד עבור העם שבחר בו. האם העובדה שחמש מאות אלף תושבי יו"ש שהם הגב של ישראל מפסידים את הזכויות המגיעות להם מצדיקה את הטענה האידאולוגית נגד הממשלה?"

כל המפלגות הציוניות תמיד הביעו בעד חוק תקנות יו"ש, כולל העבודה ומר"צ. רק פעם אחת שגם אז הליכוד לפני 10 שנים היה באופוזיציה, לא הייתה מפלגה ערבית בקואליציה ובכל זאת הצביעו נגד החוק. יש תכונה לליכוד שאם אנחנו לא בממשלה – אז אחרי המבול"



0 תגובות